czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty czwarrrtek!!!

Siemcia ;*

  Dziś Tłysty Czwartek xD Mniaaam ;P Kto pokusił się o zrobienie własnych wypieków???? Ja nie xD Może w przyszłym roku xD

Jestem ciekawa jaki jest Wasz dzisiejszy  rekord w jedzeniu pączków xD hehe...ja osobiście do tej pory zjadłam .......pół pączka xD Rządze!!!! xD





Tyyyle pyszności :P Korzystajcie póki jeszcze wszystkich nie wyprzedali xD



Tutaj mamy takie domowej roboty oponki .....no właśnie ..OPONKI....ale te na brzuchu xD
Pamiętajcie też, że co za dużo,.....to jednak niezdrowo....To święto ma swoje plusy jak i niestety minusy. Jak potem spalić  kalorie po pączkach????  A np. pół godziny joggingu daje spalenie jednego pączka.Dobra jest też jazda na rolkach, a wiem ,że już niektórzy zamieniają buty na rolki i bardzo polecam :-) Również pół godziny basenu czy nawet.....TAŃCA!!! Nieprawdopodobne? A jednak ;)

Ciekawostka :
Tłusty czwartek rozpoczyna ostatni tydzień karnawału i jest świętem zwyczajowym. W Polsce w tłusty czwartek prawie wszyscy pochłaniają duże ilości pączków z nadzieniem różanym (i nie tylko). Według jednego z przesądów, jeśli ktoś w tłusty czwartek nie zje ani jednego pączka, to dalszej części roku nie będzie mu się wiodło.
Niektórzy twierdzą, że idealny pączek jest lekko zapadnięty i ma jasną obwódkę dookoła – to świadczy o tym, że wypiekany był na świeżym oleju:P


Życzę smacznych pączków i udanego tłustego czwartku :-)

A teraz coś co znalazłam w sieci. Jedno to dobre zdjęcie, a drugie.....no zobaczycie :P


Chciałabym taką!!! ;P tylko nie wiem gdzie można ją znalezć ...hmmm...zastanawiam się, czy nie lepiej było by zainwestować w czapkę z daszkiem xD

I drugi jakże prześśśśśśśśśśśśśmieszny żart:


 
 
ha-ha-ha xD ...Czy on mnie obraził??? ;P Hmmm....Emilia, Dominika i Sara raczej mózg mają, więc .....chyba ktoś się pomylił xD



To chyba na tyle :P

Nilena.........................> > > > >.........................................................


2 komentarze: