niedziela, 16 lutego 2014

Ferie

 Gdy słońce nad ziemią unosi się nisko,   dreszczem poczujesz, że ona jest blisko...
Internet przeklęty, jak lud powiada,
Lecz blogowi Hug Me największa biada.

Siemcia :P
Wczoraj było spotkanie naszej całej czwórki u mnie xD Może ktoś je po krótce opisze, ale to nie będe ja xD
  Zrobiłam trochę taki dziwny wstęp xD Przerobiony urywek zwiastunu z filmu;P
Warty obejrzenia film KOBIETA W CZERNI.Ja sama mam zamiar obejrzeć .Hehe...ten wstęp zrobiłam o sobie xD Pasowało, bo dodaje posty tylko wieczorem i w dodatku tylko na tym blogu xD
A skoro mowa o filmach to dziś obejrzałam film....nie wiem czy był straszny czy też śmieszny.Oceńcie sami.Tytuł ,,Opona".
 Mam ferie i przez ten czas będę robić to co lubie m.i. : czytać książki -,,Krzyżaków", ,,Pana Samochodzika" i ,,Dziki szczaw". Słuchć muzy bez ograniczeń czasowych...ile dusza zapragnie, tańczyć do upadłegoxD ,spać do pózna, kłazć się pózno, oglądać Scooby-Doo ....hehe , pisać takie tam moje opowiadanie i oczywiście .......oglądać filmiki z 1D na YouTube! Ahhhh...;) Kocham to xD
Zazwyczaj normalnie na te rzeczy nie ma czasu, ale gdy są ferie to co innego xD
  Mam nadzieję, że tym którym się one zaczęły miną..wooolno xD i miło, a tym, którym się skończyły minęły jeszcze lepiej xD
 A teraz kończe, bo mi oczy wysiądą....Sorki,że taki byle jaki ten post,ale jak dodaje je z telefonu to tak wychodzi ;P
Pozdro xD
Nilena.............>>>>>....................





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz