środa, 19 lutego 2014

Daj z Siebie wszystko! :P

Siemcia :-)
 
 Jak tam Wam mija czas? Mi nawet dobrze :P Nawet...no właśnie...Czy tylko mi już się wszystkiego odechciewa?! xD Wszystko co dotej pory robiłam i to co lubiłam robić nagle straciło sens :/. Już normalnie nie mogę...Dlaczego akurat w feriee??? No jak widać ja mam takie szczęście ;)...mam nadzieję, że się ogarnę...A wiecie co pomaga? Po pierwsze ta piosenka:http://www.youtube.com/watch?v=mkyNeELNJjo
Ona jakoś tak mnie pociesza xD Lubie do niej tańczyć :P
Po drugie:http://www.youtube.com/watch?v=Ft569IjqK0E
Filmiki z 1D xD Zawsze dają siłę stanąć na nogi , hehe :P

   A teraz taka mała zachęta ode mnie dla Was :P

Nawet jeśli coś Wam nie wychodzi....coś się nie udaje, coś smuci...., na początku jest zle, wiem...., ale trzeba sobie powiedzieć :STOP! Życie jest za krótki, by marnować je na jakieś żale, problemy...Owszem zadarzają się, ale tzreba iść dale, nie użalać się nad sobą, tylko...Dać z siebie wszystko!....Jeśli sobie tak postanowicie, to potem...będzie tylko lepiej ;) Naprawdę, mówie to ze swojego doświadczenia ;)

  Przez ferie( jak już pisałam) muszę przeczytać ,,Krzyżaków "...A poza tym czytam też ,, Pana Samochodzika " , tak dla siebie. Dam radę przeczytać jedno i drugie??? Ja sama nie wiem xD Miejmy nadzieję, że wystarczy mi czasu xD Dam z Siebie wszystko XD hehe......Wiecie, co? Już mi trochę lepiej xD Ten blog ma jakieś pozytywne działanie na ludzii :P heh...Mam nadzieję, że się z tymi moimi problemami ogarne xD Pozdro dla tych, którzy są w podobnej sytuacji do mnie xd

Zainspirowało mnie to:



Ok..na dziś ode mnie to chyba wszystko :P Kończe ...a Wy pamiętajcie: DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO! xD

Nilena...................... > > > > > ................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz