wtorek, 25 lutego 2014

Mhm..Plastik!

Hejkaaa! ;*

Dzisiejszym tematem, który poruszę na blogu HMP jest PLASTIK. Nie, nie chodzi mi o plastik (tworzywo sztuczne), lecz o kobiety/ mężczyźni, którzy są sztuczni... żywi, ale wyglądają jak plastikowe lalki. Zaczyna się od jednej niewinnej operacji na poprawienie nosa, a puźniej codziennie inna operacja... o.O (Nie boisz się, że ci np. nos odpadnie jak Michaelowi Jacksonowi?).
Jeśli to czyta jakaś osoba, która takie coś planuje, to mam do niej pytanie... Czy naprawdę chcesz wyglądać tak?:
 Spójrzcie teraz na te dziewczyny i zadajcie sobie pytanie... PLASTIK vs. NATURALNOŚĆ?:

Ja rozumiem pomalowane paznokcie, włosy, makijaż... ale operacja plastyczna?! Jeśli naprawdę potrzebujesz takiej operacji, bo masz zniekształcone coś tam np. po wypadku to rozumiem, ale np. powiększasz sb piersi dla chłopaka, ponieważ on ci kazał?! Jeśli jest taka sytuacja, to wiedz, że on tak naprawdę cię nie kocha...
To tyle ode mnie w tej sprawie. Czekam na propozycje co mam pisać na blogu i na wasze rysunki. Wysyłacie je na maila: malikuana.directioner@spoko.pl ;).
Pozdrawiam Wszystkich,
MalikUana ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz