niedziela, 2 lutego 2014

Krótki pościk :)

Hejooooo!! :)
  Hmmm.... cały czas zastanawiam się, o czym mogłabym pisać na tym blogu... :) nie wiem czy czytanie moich opowiadań nie będzie Was nudziło.. XD ale może nie długo coś przygotuję.. XD :)
   A tymczasem... Czemu ja mam tak, że jak usłyszę jakąś piosenkę One Direction to od razu się w niej zakochuje?? :) ja się pytam!! XD Dziś słuchałam sobie ,,Right now" to jest boskieeee!!! <3 Pierwszy raz usłyszałam to kilka dni temu i cały czas przy tym płacze... :) oto link http://www.youtube.com/watch?v=93Hmjo9aFVw <3
   Jak już jestem przy temacie o chłopakach z zespołu One Direction kilka ich gorących fotek:  <3



   Mam nadzieję, że się podobają :***
                                                                                                                 Pozdro Dominika :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz