piątek, 14 lutego 2014

Szarlotka VS Ciasteczka z rodzynkami :P

Siemcia :-)
 Większość z Was pewnie przeczyta ten post jutro..., ale wiedzcie, że napisałam go dziś- w piątek. No właśnie ....znowu w piątek xD Dziś już nie będę pisała o tym, że zaczyna się weekend itd...ponieważ zaczęły się nam FERIEEE!!! Super! Dwa tygodnie luzu...aachhh :P Już to czuje xD
  Dziś jest także dzień walentynek. Jak je spędziliście? My byłyśmy na konkursie......i zajęłyśmy z zespołem I miejsce! Następny powód by się cieszyć! xD Ale teraz powód by się nie cieszyć...Walentynki to czas miłości i uczucia. Jest mi smutno ( pewnie dziewczynom też) , gdy sobie myśle, że ..ja jestem ty w Polsce, a chłopcy z 1D są tam- w okolicach Londynu. To jest naprawdę smutne, gdy ktoś na kim Ci zależy ( akurat w walentynki) jest gdzieś daleko...dodać do tego to, że ....on wogóle Cię nie zna....i są marne szanse, że Cię pozna. Ale trzeba mieć nadzieję.Może ich jeszcze spotkamy, porozmawiamy z nimi, zaprzyjaznimy się.....hahaha! co ja piszę?! Ja nigdy ich nie zobaczę. Dziewczyny pewnie tak.Staną się sławne, albo wyjadą do Londynu , czy gdzieś tam, gdzie będą chłopcy i im się uda nawiązać jakiś kontakt. Mi natomiast nie ( znając moje szczęście).....Chociaż nie mogę tracić nadziei....
  Jutro mamy z dziewczynami spotkanie u mnie. Fajnie, nie? Będzie impreska xD Właśnie dlatego robię dziś ciasto.Nie mogłam się zdecydować, które zrobić, ale podjęłam decyzję. Będą ciastka z rodzynkami ..oczywiście z czekolaaadą specjalnie dla Sary) i szarlotka, którą zrobi moja mama( nie wiem dlaczego, ale Emilia, MalikUana i Dominika za nią szaleją :P w tamtym roku Sara zjadła prawie całą blachę xD). Jestem ciekawa co bardziej zasmakuje dziewczynom xD Miałam zrobić moon cakes, ale nie mogłam znalezć przepisu i wyszło jak wyszło :P

 
Kruche, przyszne i słooodkie :P Miejmy nadzieję , że mało kaloryczne :P



smaaacznie wygląda xD ma taki zapach, że aż chce się spróbować :P chyyba musi być pyszna skoro dziewczyny wcinają aż im się uszy trzęsą:P

              No :P Ide robic ciasto, żeby nie było,że nic nie robię :P Mam nadzieję, że ten wieczór zakończy się dla Was pomyślnie i przesłuchacie sobie tego co tutaj zapodam xD:
http://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQ Nie wiem dlaczego, ale ta piosenka nie chce mi wyjść z głowy :-) Pozdro dla fanów Ed'a.
  Miałam nie zapodawać ONE DIRECTION , żeby kogoś nie denerwowało to, że cały czas 1D i 1D, ale.........................nie mogę się powstrzymać xD! ..Wybaczcie.Jestem tylko Directioner  ! Panie i Panowie! Przed Państwem ....One Direction!:
http://www.youtube.com/watch?v=lD2rG6PQZ7U
                            lub
http://www.youtube.com/watch?v=6VNGcFNsj2M

 Kurcze! Przypomniało mi się, jak byłyśmy z Emilką na THIS IS US........................ :') .....................
Aż łezka się w oku kręci :-) ......ubóstawiam tą piosenkę :P ..heh..Ok. Kończę, bo  naprawdę się rozkleję :-) Idę wylać emocję w ciasto xD Mam nadzieję, że wyjdzie pyyszne :P
Nilena.................................>>>>>.............................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz