czwartek, 20 lutego 2014

Małe zakupy :P

Siemcia :P

To znów ja xD Zrobiłam kilka zdjęć gdy byłam na zakupach w centrum handlowym:P Chcecie zobaczyć? To macie:

 
 
 
Zauroczyły mnie te jabłuszka :P

 
Ej! Ja tam widzę jakby taki napis 1D xD...A może ja już wszędzie widzę 1D xD..?


Wciągnęło mnie robienie ciast xD Naprawdę xD

 
A po zakupach w centrum ....jedziemy do innego sklepu xD


 

Taaak xD Lody w zimę xD Wy też chcecie? xD

I na koniec Pyyyysne ciacha xD

 A potem wieczorem poszłam się przejść xDTaki spacerek z ...1D sobie zrobiłam :P Mam nadzieję, że nikt mnie nie widział xD, bo jak leci  One Direction w słuchawkach , to trochę odbija xD

Tak, tak wiem....banalny ten post....Ale cóż....przynajmniej jest xD

Nilena.............> > > > > >............................




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz