środa, 5 lutego 2014

Sport, sport ! :D

                 Hejka! Dziś nie mam za dużo nauki, więc mogę sobie pozwolić na dodanie posta ! = )
Chciałam napisać coś w dniu urodzin Harry'ego ale była wtedy u nas choinka i nie dałam rady.. Niestety... No ale nie ma co smutać... :) Tak sobie pomyślałam, że ten Hazz to rośnie xD Niedawno był taki malusi i suodziusi, a teraz taki stary się robi.. No ale z roku na rok jeszcze przystojniejszy.. :D






Przejdźmy może do tematu dzisiejszego posta, a będzie on o sporcie ! :D
Czasem zajrzę w jakieś wiadomości sportowe jak mam czas i wgl. Najbardziej z tego wszystkiego kręci mnie piłka nożna. Nie wiem o tym za wiele ale coś tam postaram się napisać.
Moją ulubioną drużyną jest FC Barcelona, a piłkarzem NEYMAR ! Ubóstwiam Go po prostu ! <3 Jest boski. Świetnie gra, jest przystojny. I czego to chcieć więcej .? Po prostu cudowny i tyle! Najlepszy FOREVER!  
Macie tu zdjęcie i jakąś krótką  notatkę z Wikipedii !




Neymar da Silva Santos Júnior (ur. 5 lutego 1992 w Moji das Cruzes) – brazylijski piłkarz, występujący na pozycji napastnika, reprezentant Brazylii, piłkarz FC Barcelony.






TEN POST NA TYM ZAKOŃCZYMY ALE MOŻLIWE, ŻE DZIŚ JESZCZE COŚ TU DODAM ;)

                                                                                                               Emilkaaa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz