piątek, 7 lutego 2014

Coś o mnie :-)

Hejcia :P Zauważyłam, że dodaję posty cały czas w piątek hehe..Może to dla tego, że w tym jakże świetnym dniu mam najwięcej czasu xD Ale przejdzmy do tematu ;-)  Dziś obejrzycie sobie kilka takich tam bestów, które znalazłam w dzisiejszym dniu xD Dotyczą one ..mnie xD Może nie będzie Wam się tego chciało czytać, ale może dzięki temu choć trochę mnie poznacie ( choć wątpię :P).
 A więc...START xD:


                Aham....znam to :P



   Jam myślicie... MalikUana ma dobry wpływ na ludzi??? hehe Niedługo stanę się szaleńcem ! xD

   Już prawie cały miesiąc tak mam :P



                                      Ja do tej pory :P



                 xD


                             Ale dlaczego aż tak dużo ?! xD


                                        Oj ja mam aż za duuuużo :P


        
Pojechałabym :P



                                    hehe xD NIE E xD



                                 Ołłł taaaak ! xD


           To mnie interesuje :P

        
                                   Taaak.......Dlatego wolę spać xD


                                      Zapowiada się pięknie, nie? :P Ale wam życzę udanych :-)

 
            

                               Nie wiem dlaczego, ale ubóstwiam te zdjęcie <3


                                                                    O i to też! xD

                                          
                                                            I to! xD
     Dobra ogarnij się Nilena! xD....................................................................................Nie mogę! xD
                                                 Nawet mam w szkole jego podobiznę! heuheuheu! xD

                  

                     hihi!hehe! haha! niezła jest ta fota xD <3 <3 <3

                       Miałam zamiar wstawić jeszcze jedną, ale chyba nie wypali :P

Nom :P  To by było chyba na tyle :P Wiecie co? Dodaje posta co piątek i co piątek o tej porze czuje się świetnie! xD hehe :-)  Blog rozwesela ludzi :P Dzięki , że to czytacie! Kocham Was <3
 Nilena....................>>>>>>>.................


http://www.youtube.com/watch?v=pC2pdWJKyUg










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz